هويادهوياد، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

هوياد اميد زنگيمون

نظرات (7)

هانی مامان محمدصدرا
21 تیر 91 18:34
خیلی زیبا و شیک ، مبارک پسمل گلتون باشه و به سلامتی ازشون استفاده کنه
الهام
21 تیر 91 19:51
مرسى هانى جون
عروسک خانوم
24 تیر 91 11:06
بسیار بسیار عالی بود
عروسک خانوم
24 تیر 91 11:08
خوشم اومد هر چیزیو اندازه و بهترینشو خریدی
حالا که انقدر شیک بود به سوال های منم باید جواب بدی
کلا سیسمونیت بجز سرویس چوب چقدر تموم شد؟
و از کجاها خرید کردی؟


مرسي عزيزم بدون سرويس چوبى ١٢ ميليون شد من از بهار و ارمغان كودك و مغازه كناريش روبروى پارك ملت خريد كردم
دخترک
29 اسفند 91 1:23
خیلی قشنگه
سرویس کالسکه شو چندگرفتین؟


عزيزم من ستش رو ٣ ميليون ١١ ماه پيش گرفتم ماركش concord از ارمغان كودك وليعصر گرفتم اما توى تيراژه هم دارن
نفس
16 خرداد 92 18:47
سلام الهام جون

خیلی سیسمونیت رو دوست داشتم

میشه بهم کمک کنی دوستِ با سلیقم؟

من دارم سیسمونیه دخملیمو تهیه میکنم اگه میشه سوالامو همینجا جواب بده ممنونت میشم دوستم:

1) صندلی غذا چه مارکیه؟

2)سطل بی بو پوشک چه مارکیه؟

3)ست لحاف تشک دم دستی از کجا بخرم؟

اگه میشه قیمتاشم بهم بگو ممنون


عزيزم مرسى از لطفتون خوشحال ميشم كمكتون كنم

صندلى غذاى پسرم گراكو هست و ٣٧٥ حدود ١٥ ماه پيش خريدم

سطل پوشك رو اسمش نميدونم ما از ninibazar.com خريدم فكر كنم ٨٥ يكسال پيش

ست لحاف تشك ها رو يه دست و از روبروى پارك ملت گرفتم ١٢٥ و يكى رو از تيراژه ١٢٠ گرفتم بنظرم از بهار بهترن اينجاها






نفس
21 خرداد 92 9:24
مرسی عزیزم که با حوصله جوابمو دادی
از گرفتن سطل پوشک راضی هستین؟ همش بچه ها به من میگن نگیر!! اما به نظر من یه چیز کاربردیه اینظور نیست؟
تورو خدا هرچیز بنظرت گرفتنش خوب و عالیه و هرچی که خریدی و راضی نبودینو به من بگیییین البته میدونم زحمتت میشه اما باور کن منو دخملی با هر خطت کلی دعات میکنیم بس که این سیسمونی برام مهم شده/ حتی اگه مغازه هاشم یادتون بود بهم بگین زیاد نمیتونم برم بیرون!
من دائم بهتون سر میزنم/ ایمیلمم براتون گذاشتم
واقعا" ممنون


عزيزم ممنون برات ميل زدم