هويادهوياد، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

هوياد اميد زنگيمون

دل نوشته

1391/8/29 23:29
نویسنده : مامان الهام
851 بازدید
اشتراک گذاری

چشماى بسته ى تو رو با بوسه بازش ميكنم

قلب شكسته ى تو رو خودم نوازش ميكنم

نميذارم تنگ غروب دلت بگيره از كسى

تا وقتى من كنارتم به هرچى ميخواى ميرسى

خودم بقل ميگيرمت پر ميشم از عطر تنت

كاشكى تو هم بفهمى كه ميميرم از نبودنت

خودم براى تو شبا بهونه هات و ميشمرم

جاى تو گريه ميكنم جاى تو غصه ميخورم

هرچى كه دوست دارى بگو حرفاى قلبتو بزن

دلخوشيهات مال خودت درد دلات براى من

من واسه داشتن تو قيد يه دنيا رو زدم

كاشكى ازم چيزى بخواى تا به تو دنيام و بدم

خودم بقل ميگيرمت پر ميشم از عطر تنت

كاشكى تو هم بفهمى كه ميميرم از نبودنت

خودم براى تو شبا بهونه هات و ميشمرم

جاى تو گريه ميكنم جاى تو غصه ميخورم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آیدین
2 آبان 91 12:50
مامانی آش جون یعنی چی؟معنی خاصی داره؟یا مثل بعضی از مامانا هر چی دوس دارن نی نی شون رو صدا میکنن مثل من که به آدینم میگم هلوم


درسته از همون الفاظ ماماناس