هويادهوياد، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

هوياد اميد زنگيمون

نظرات (6)

عسل
30 فروردین 92 18:45
عزیزم چه گل پسر نازی داری خدا حفظش کنه با اجازه سیسمونیشم دیدم خیلی باسلیقه بود راستش میخواستم کمکم کنین اگه نی نیت دختر بود چه سرویس چوبی واسش میگرفتی ؟مارک وطرحشو و رنگشم بگو لطفا اخه منم نی نی تو راه دارم چون خیلی خوش سلیقه ای دوست دارم کمکم کنی ممنون منتظر جوابتون هستم


عزيزم ممنونم
سرويس پسر من كپل پا هستش و من طرح هاش رو دوست دارم چليك هم قشنگه اينا تركيه اى هستن اگه هم بيشتر ميخواى هزينه كنى برو توى سايت سيسمونى sismoni.com اونجا چيزهاى خوبى داره
عسل
8 اردیبهشت 92 17:37
عزیزم ممنون از راهنماییت مدلای کپل پا و چیلک دیدم کپل پا یه مدل داره به اسمsoofi صورتی مدلی که واسه گل پسرت خریدی نظرت در موردش چیه؟ لطف میکنی از بین چیلک و کپل پا یه مدل واسم انتخاب کنی و اسمشو بهم بگی اخه واقعا از سلیقتون خوشم اومده ماشالا خوشحال میشم کمکم کنی چون هنوز سیسمونی نخریدم داره دیر میشه ممنوووووون




عزيزم لطف دارى به نظرم صورتيش خوبه يه مدلم سفيد با نوارهاى قهوه اى داره اونم خوبه چيلك رو سايتش و ندارم


عزيزم چيلك سه طرح دخترونش خوبه

عسل
15 اردیبهشت 92 11:22
عزیزم خیلی ماهییییییییییییییییییییی مرسی واسه گل پسرت آرزوی بهترین ها را دارم


مرسى عزيزم انشالله به سلامتى نى نى بدنيا مياد
nira
16 اردیبهشت 92 22:55
چه گل پسر خوشگل و خوش تیپی ، خدا حفظت کنه عزیزم


ممنونم خاله
مائده(ني ني بوس)
11 خرداد 92 13:52
واااااااي چي جيگري هستي تو.قررررربون اون نگاه قشنگتراستي ماماني از آتليه آوا راضي بودي؟


مرسى خاله جون
راستش و بخواى خيلى راضى بودم آقاى محترم و با حوصله اى بودن و محيط آرومى بود
مهسا مامان نویان
31 شهریور 92 15:59
عزیزم ماشالله خیلی پسر خوشگل و نازی داری خدا حفظش کنه با اجازه لینکتون میکنم به ما هم سر بزنید خوشحال میشیم


ممنون حتما عزيزم