هويادهوياد، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

هوياد اميد زنگيمون

وروجك خوشگل من

1392/4/5 16:44
نویسنده : مامان الهام
546 بازدید
اشتراک گذاری

الان كه دارم واست مينويسم توى اتاقت پيشت نشستم آخه تازگى ها دوست دارى كنارت باشيم و تو هم بازى كنى، البته بازى كه نه يه جورايى از در و ديوار اتاقت بالا برى. ديروز توى اتاقت بازى ميكردى كه شنيدم صداى گريه ات داره مياد اومدم سراغت تو هم از درگاه در داشتى ميومدى بيرون كه نشستى با دستات كتاب موزيكالت رو نشون دادى و با اون زبون خوشگلت هى ميگفتى جى جى جى جى جى جى البته صداى كتابت رو شنيده بودم و فهميدم منظورت چيه كتابت صداى قطار داره كه زياد واست جالب نيست وااااااى كه نميدونى چه حالى شدم دلم واست ضعف رفت بغلت كردم و بوسه بارونت كردمبغل مثل هميشه. امروز هم پاى لپ تاپ بابايى بودم و هى صدام ميكردى ماما منم ميگفتم جانم اما نميومدى كنارم خلاصه اومدم پيشت و فهميدم كه طبق معمول هميشه كه پى پى ميكنى سراغم ميايى پى پى كرده بودى باز ضعف كردم واست كه اينقدر باهوشى عشقم ميبوسمت مامانى واى كه بگم امروز هم دستت رو لگد كردم از بس دور و بر من ميپلكى، دستت رو كه له كردم هى ميگفتى ماما ماما بعد فهميدم چه كردم البته عسلكم اصلا انتظار نداشتم به درد اينقدر مقاوم باشى الهى من فداى انگشتات برم وقتى دستت رو بوس كردم شروع كردى به خنديدن عشششششششششقم امييييييييييييييدم نفسسسسسسسسسم به قول دايى بابام ديگه دستم خسته شد تا بعد عزيزم انشالله هم تو گلم هم همه نى نى هاى دنيا هميشه سلامت و سالم باشن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)