هويادهوياد، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

هوياد اميد زنگيمون

شيرين كاريهات

1392/6/11 23:13
نویسنده : مامان الهام
629 بازدید
اشتراک گذاری

از شيرين كاريهات بگم كه يه كتاب ميشه آخه خيلى كارات بامزه هستش اما چندتا از كارات رو مينويسم واست كه بزرگ شدى بدونى چقدر شيرين بودى

وقتى ممه ميخورى كه ديدن دارى چهار دست و پا ميشى و ديمبلت رو هوا ميكنى و ممه ميخورى وقتى ممه رو ول ميكنى ميگم ممه بره خونه شون اگه سير شده باشى پد سينه مامان رو ميذارى و باى باى ميكنى اگه سير نشده باشى ميگى نه نه نه

عاشق اين كارتم عشقم ضمنا بايد بگم كلى باهوشى چند روز پيش داشتم ناخن هاى پام رو سوهان ميكشيدم كه تندى خودت رو رسوندى و سوهان برداشتى و عينا شروع كردى به سوهان كشيدن ناخن هاى مامانى

مامان عصمت خونمون بودن داشتن چيزى مينوشتن تو اومدى و اه اه كنان خودكارو خواستى مامان بهت گفت ببين مامانى با خودكار اينطورى مينويسن و تو هم خودكار گرفتى و گذاشتى رو كاغذ شروع كردى نوشتن عسيس دلم

نفسم تا ميبينى لباسهامون رو من و بابا عوض كرديم توهم يه بند ميگى من من من قربون من من هات بشم

تلفن ها و زنگ خونمون رو كه ميشنوى واويلاست چون تو بايد جواب بدى

وقتى من رضا رو صدا ميزنم تو هم تند تند ميگى باه باه فدات بشم كه من و بابا هلاك اين كاراتيم

عاشق حمام كردنى يعنى به زبان تو همون شوشو كردن شوشو رو حتى از بيرون رفتن بيشتر دوست دارى

نفسم هرجا كه بشنوى ميگن خداحافظ تو تند تند باى باى ميكنى

وقتى هم كه ميخوام بهت غذا بدم بايد يه قاشق و كاسه بهت بدم تا به هم بكوبى اونوقت من بتونم غذا بهت بدم

توى ساختمونمون يه هاپو داريم كه اسمش توتو هستش و تو خيلى دوستش دارى البته توتو بداخلاقه و زياد تحويلت نميگيره و يه حوض داريم پر از ماهى كه اونها رو هم خيلى دوست دارى

عاشق اينى كه پشت فرمون بشينى و فرمون ماشين رو تكون ميدى و دنده عوض ميكنى برف پاك كن رو ميزنى و حسابى ذوق ميكنى

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

جیران بخشنده
24 مهر 92 7:51
سلام من جیران هستم 14 سالمه و از زمان بارداریتون وبلاگ هویاد جون رو میخوندم پسر خیلی نازی دارید


ممنون عزيزم موفق باشى